Julafton

Börjar med att visa lite bilder från vår Uppesittarkväll. Vi frossade i godsaker till Bingon.
 
Mor & dotter :)
 
 
Efter att bingon var slut så tittade vi på Tomten är far till alla barnen. En tradition och måste ses en gång om året.
 
 
Julaftonsmorgon med jumusik hela dagen lång.
 
 
 
 
Barnen har spelat spel, sett på Julfilmer och busat hela julen ♥
 
 
 
 
 
 
Jag, Nora och min syster.
 
 
Och jag med min T ♥
 
 
 
 
 
 
 
Tänk att han kom tillslut.
 
 
 
En nöjd Nora som fått lite småsaker, kläder från Odd Molly och pengar..Men det är ju det som hon önskar sig.
 
 
Nelly fick en massa paket med Baby bornsaker och dockan, trollerilåda mm. Men gladast blev hon över denna lilla snutte.
 
 
 
Idag har jag plockar och rensat i Nellys rum. Lekt med Nelly och gjort ansiktsmask. Ikväll kör vi på Taco Fredag framför Sällskapsresan. Kan inte få i mig mera julmat (just nu iallafall).
 
Ha en fin dag/Kram
 
 

Kommentera här: