Fajitas Fredag

Igår bröt vi trenden (lite eller not). Försöker variera Tacofredagen så gott det går. Sagt och gjort igår åt vi fajitas istället. Gott gott!
 
 
 
 
Idag har Nelly och jag varit i Nässjö lekpark. Den är helt klart vår absoluta farovit park. Ligger så fint plaserad vid vattnet. Synd att vi inte har en sån här.
 
 
Något annat som vi inte har här är Coop. Men i Nässjö fanns det. Så jag hoppade in och köpte en smarrig smörgåstårta som T och jag ska mumsa på när han slutat jobba.
 
 
När vi Kom hem från Nässjö slängde jag ihop lite mat, sen gav vi oss ut igen i det fina vädret. Nelly övar för fullt på att cykla. Och det går jättebra, hon är lite rädd bara. Sen avnjöt jag ett iskallt glas vitt på altanen. Åhh vad det är härligt med våren och solen.
 
 
 
Gårdagens nybadade Nelly, med mys framför Tvn på sin madrass. Ikväll laddar vi för säsongstarten av Gladiatorerna!
 
Önskar er en fin kväll/Kram
1 Veronica Wallgren:

skriven

Ser verkligen mysigt ut :)

2 Susanne:

skriven

Så avund på altanhänget.

Kommentera här: