Savoy

Igår bokade vi hotellet som vi ska bo på när vi ska se Ljust och fräscht i Jönköping.Vi fastnade för Savoy som ligger centralt och dessutom har en snygg inrednig.Harrys ligger precis jämte,så där tänkte vi lämna av killarna under tiden vi är iväg.Extra pluspoäng till oss tjejer.
 
Kan säga att jag längtar mycket nu.Det var flera år sedan vi gjorde något själva.Och jag vet ju att barnen kommer att få det jättebra hos sina kusiner.Nelly pratar om det varje dag nu:)
 
Doftar underbart.
 
Det blev visst långhelg för mig nu.Jag är ledig tills på Måndag eftermiddag,så underbart härligt.Huset är nystädat och barnen sover sött i sängar.Själv har jag laddat med en stor skål popcorn och skräckfilm.Passande en kväll som denna.Vi har haft lite söta små häxor på besök,vilken tur att vi hade laddat med godis.Man vet ju aldrig vad dom kan hitta på;)Det blir en Stephen King film,Rose Red.Boken har jag läst och den skrämmde fullständigt livet ur mig.Men självplågare som jag är så måste jag ju se filmen oxå.
 
Hoppas ni inte blir utsatta för några elaka bus.
 
Kram
 
 
1 Jessika:

skriven

Det låter supermysigt. Själv är jag uppe i arla morgonstund, dricker kaffe och läser bloggar. Resten av huset sover sött, men snart är det action. Höstlov idag, äntligen. Vi ska bo på hotell i helgen, underbart, jag älskar hotellmys! Ha det allra bäst, kramar i massor

Svar: Åhh vad mysigt ni kommer ha.Visst är det skönt med lite extra ledighet.Det behövs verkligen nu på hösten.Ha det gott/Kram.
Anna

Kommentera här: