Hoppa hoppa hage

                                                                  Hej
 

I Söndags så blev jag lite pysselsugen.Det slutade med att Nelly nu har fått sig en liten hage i sitt rum.
 
 
 
Hoppi hopp...
 
 
 
Ett enkelt och smidigt pyssel som dessutom är lätt att ta bort när man tröttnat.Lite svart washitejp (går nog lika bra med svart eltejp) och lite dekorplast.
 
 
Ikväll ska det firas Valborg,ett blåsigt sådant verkar det bli.Vi väntar gäster och i kylen står redan en smörgåstårta och gottar till sig.Ha en trevlig Valborg :)
 
Kram
1 Ellie:

skriven

underbart rum!! :)

2 Jela - Blivande 2-barnsmamma:

skriven

Såå fint!

3 Sandra - husrenovering och bröllopsplanering:

skriven

Va fint! Jag hade älskat en hage på mitt rum när jag var liten. Smart!

4 Ida Nilsson:

skriven

Om jag var liten hade jag älskat detta rummet :)

5 Jessika:

skriven

Superfin hage, kul pyssel!
Verkligen ett fint golv också, ja hela hennes rum är så fint inrett! Rosa är grejen, det märks!
Ha en skön kväll
kram

Kommentera här: