Liten påskkärring

                                                            
 

 
Nelly fick välja färg på sina fjädrar.Jag var helt säker på att det skulle bli rosa.Men inte,det blev lila.Hon vet nog inte att jag är allergisk mot lila.Jo så är det,så lila kan vi inte ha här hemma ;)Detta är enda gången!
 
                                                              
 
                                                                    Hej

Långfredag idag då.Visst är det skönt att vara lite extra ledig!Igår fixade jag med ägg och lite småsaker som skulle göras,sen så blev det en slapparkväll med filmer och godis i soffan.Idag ska vi åka och äta med släkten,vi ska till ett ställe som har en plankstek to die for.Kommer garanterat hamna i matkoma efteråt ;)
 
 
 
Lilla påskkärringen på väg till Blåkulla?Eller kanske till Ica Maxi för att hämta ut ett påskägg.Alla som klätt ut sig fick ett påskägg fyllt med godis.Det var många små kärringar och gubbar i affären kan jag säga :)
 
 
Jag har nog minst tusen grimasbilder på min lilla skatt.Vänta bara tills studentbilden ska väljas...:)
 
                                     Ha en fin dag och Glad Påsk på er/Kram
 
                                                                
 
1 Jessika:

skriven

Sötaste påskgumman! Och du, de lila fjädrarna går ju i alla fall ihop med rosa, även om det inte är din favvofärg :)
kram på dig och ha en skön härlig påsk!

2 Emma:

skriven

Hihi så söt man kan vara:) Ha en mysig påsk, kramar

3 Carro:

skriven

Vart kan man köpa förkläde och sjal som matchar? Det var jättefint : )

Kommentera här: