Lite nya sommarkläder

                                                                        Hej

Vilken härlig dag vi har haft idag,solen har strålat.Morgonen däremot började inget vidare.Vaknade ur en hemsk mardröm när klockan ringde.En sån där otäck dröm som gör att man blir helt konstig.Försökte tex ta bort nagellacket med linsvätska,det gick ju inget vidare kan jag säga.Har ni sett filmen Hostel 1?Det var jag i drömen iallafall som blev utsatt för människohandel.Fy för mardrömmar,och fy för sånna som håller på med det!!
 
 
 
 
 
Jag har varit ledig idag,för imorgon så kör mitt helgskift igång.Det fina vädret ska ju hålla i sig hela helgen,så poolen har fyllts på igen med nytt vatten till Nellys stora lycka.
 
 
 
 
 
 
Ser liiiite kallt ut,men sen så är jag ju en badkruka oxå.
 
 
 
 
 
 
Idag kom lite kläder som jag beställt från Hm.Andra leveransen kommer senare.Tycker det är sällan man får allt på en gång.Alla kläder är inte med,för Nora och Nelly slängde genast på sig lite nytt.Men det är lite av varje som ni ser.Allt till oss tjejer i familjen :)
 
 
 
 
 
 
Nya jamasen åkte på efter duschen.Grymt skön och inget sådär slirrigt tyg (om ni vet hur jag menar)Vet ni jag har syndat lite idag med,tog en 20 minutare i kärringgrillen.Gudens så skönt det var,sedan fick jag lite dåligt samvete med tanke på det fina vädret.Fy mig (men det kommer nog tyvärr att hända igen)Ansiktet däremot täckte jag över med ett linne.Det blir så utsatt i solen ändå.
 
 
 
Ha en riktigt fin dag
 
 
Kram
1 Emma:

skriven

Snygga kläder, har beställt lite samma ser jag;) Du en fråga,plåtskylten du har i fönstret, är på jakt efter en liknande vart hittar man??:) Ha en mysig helg, kram

Svar: Jag har köpt alla mina skyltar på Ofelias hus.Mycket att välja på där.
Ha en trevlig helg du och lilla sötisen med/Kram!
Anna

Kommentera här: