Arne Jacobsen

                                                                   Hej
 
 
 
 
 

Hoppas allt är bra med er?Här i staden har vi fått en ny affär,Fröken funkis.Det är helt klart min nya favoritaffär och jag riktigt såg hur orolig T blev när jag kom hem med ett stort leende och kassar.Där kommer det att handlas en hel del.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mycket av sakerna där inne som jag gillade ja :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom fina små kaffemuggarna av Arne Jacobsen tänker jag ha värmeljus i vid Advent.Tycker att muggarna är så fina,kanske ska man ta och starta en liten muggsamling här hemma!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag skulle min syster och dom små kusinerna ha kommit.Tanken var att dom skulle vara hos oss ända tills på Lördag.Vad händer då?Jo hennes yngsta går och får höstblåsor.Så typiskt,så nu blir det inget med det.Nelly har ju inte haft det än.Och vi vill ju verkligen inte att hon ska få det när vi snart ska åka bort.
 
 
 
 
Jag riktigt såg hur ledsen Nelly blev när jag berättade så vi bestämde oss för att ha lite mys ändån.Fram med luftmadrassen och börja pumpa.Inatt ska vi sova i vardagsrummet hon och jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filmmaraton popcorn och sen ville hon gärna grilla marshmallows i kakelugnen.Vi gör det bästa av det helt enkelt.När Nora va liten så gjorde vi så här ofta.Vi brukade grilla korv och sova vid brasan.Så mysigt och uppskattat av dom små liven.
 
 
 
 
 
Nu ska jag hjälpa den lilla med ett bad sen tror jag vi tar och myser ner oss.Imorgon är jag ledig så vi tar nog en sovmorgon oxå.
 
 
 
 
 
Ha en bra dag
 
 
 
 
Kram
1 Jennie:

skriven

Så himlans fina grejor! Och så gillar jag din svarta vägglampa därinne i hörnet. Är den från Ellos? Eller vart har du köpt den? :) Happy friday på dig.

Svar: Jodå den kommer från Ellos :)
Anna

2 Jessica:

skriven

Det ska öppna en ny butik i Jönköping om några veckor, Fabriken, tror du skulle gilla den! :)

Svar: Oj ska dom öppna.Den gillar jag verkligen,tack för tipset :)
Anna

3 Jessika:

skriven

Oj, vilken skattkammare den butiken verkar vara, kul namn på den oxå. Där kan även jag tänka mig att shoppa loss minsann!

Kommentera här: