Ulf Lundell

 
                                                            
                                                                       Hej
 
 

Inatt sov Nellys ena kusin över här.Hur mysigt som helst när huset är fullt med barn.Vi åt Tacos och tittade på Monsters university.Sen slocknade båda rätt tidigt ♥
 
 
 
 
Nelly ifull färd med att bädda luftmadrassen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag och min vapendragare Anna åka till Eksjöstadsfest.Finns bara en enda artist iår som jag verkligen vill se.Ulf Lundell som vi brukar dansa till på våra fester.Här är en av hans senaste låtar från skivan Rent förbannad.Mycket politik så här i valtider,lyssna själva :)
 
 
 
Nu ska jag fixa till mig,vi ska ha lite föris här och lyssna på hans låtar så vi kommer iform.Sen kör T oss till Eksjö så tar vi bussen hem framåt småtimmarna.
 
 
 
 
Ha en fin Lördag/Kram

Kommentera här: