Rapunzel

 
 
 
                                                                    Hej
 
 
 
 
 
 

Idag har jag varit och lyxat till det lite hos frisören.Testade att sätta dit hårförlägning med tejp.Gick ju hur fort som helst att sätta i och det känns inget alls i hårbotten.Igår passade jag på att slinga mitt egna så att det inte ska bli värsta utväxten direkt.Använder alltid samma slingmedel, nämligen den här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hua mina naglar behöver verkligen klippas ner,måste boka in en tid till det pronto!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En före bild på mitt tunna hår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och en efter bild,det känns lite ovant med allt detta hår.Men så skönt att slippa hålla på med clipsen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hade beställt hem 8 paket med färdigtejpat hår från Rapunzel plus att jag hade mer hemma på träns.Det gick bara åt 4 paket.Och jag som var rädd att jag hade för lite så det skulle bli jättetunt.Men nu har jag ju till en omgång till :)
 
 
 
 
 
Egentligen så kan man ju sätta dit sånt här färdigtejpat hår själv,men jag vågade inte riktigt testa.Sen så klippte vi ner det och skar lite i kanterna för att det ska se mera naturligt ut.
 
 
 
 
 
 
 
Just nu så tog jag en paus och smuttar på lite vitt.Jag håller på att packa för fullt för imorgonbitti bär det av mot Stockholm och sen vidare till Åland.Oj vad kul vi ska ha bästa vännen och jag.Har sett fram emot det här rätt länge nu.Nä nu måste jag sätta fart,tänkte bli klar så att jag kan bädda ner mig i sängen och kolla på Berg & Meltzer i Amerika.Älskar Carina Berg ♥ (sen måste jag göra mina "rumpövningar" med, ajajaj)
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram

Kommentera här: