Halsfluss och regn

Kom på att jag helt glömt bort att visa er mina nya "kuddisar" i soffan. Har ju ett smått beroende som ni vet. I Lördags började jag känna mig risig i halsen igen, så direkt på Måndagen fick jag en tid hos min läkare. Kul att ha halsfluss och äta penicillin sista veckan på semestern, NOT!
 
 
 
Jag är iallafall inte helt utslagen som jag var sist när jag hade det. Låg typ och grät i soffan. Idag åkte vi upp med Nelly till Jönköping och Leos lekland. Nora ville hellre vara hos sin pojkvän (första kärleken) han fyller år idag, så jag förstår henne.På Leos mötte vi upp deras lillkusin som följde med oss hem. Han ska sova över här i två nätter och Nelly är så glad så. Nu har hon någon att busa med i detta regniga land.
 
När vi ändå var i närheten så blev det en sväng till in på Ikea. Jag har bytt ut prick allt i köket nu. Bestick, glas tallrickar, muggar, kastruller mm. Det finns inget alls kvar från det gammla köket. Nytt och fräscht enligt mig, lite onödigt enligt T. Ikväll ska vi mumsa kräftor och se på film, och min serier såklart Pretty little liers. Men den får jag nog se själv ;)
 
 
Ha en fin kväll/Kram
 
1 Anonym:

skriven

så fint!!!

Svar: Tack :)
Anna

2 Anonym:

skriven

Så komiskt. Du har halsfluss även jag och jag har också köpt kräftor plus Pretty little liars. Jag skulle googla om det var dåligt för halsen med kräftor just nu och kom in på din fina sida. Fortsatt trevlig semester!

Svar: Hahah komiskt. Krya på dig :)
Anna

3 Hannah:

skriven

Vilket fantstiskt fint kök ni byggt!!! Är bänkskivan från ikea?

Svar: Åhh tack, ja den är från Ikea.
Anna

4 Lisa:

skriven

Vilket fint hem ni har! Hamnade här när jag googla inspiration för vardagsrums golv. Gillar verkligen ert golv i vardagsrum/kök. Sökte lite och såg att det kommer ifrån Ikea. Så då undrar jag över kvalitén?!Håller det sig lika fint nu som när ni la in det?

Svar: Jag är positivt överraskad över hur bra det har hållt. Är jättenöjd med båda mina golv :)
Anna

5 Helen:

skriven

åhh vad fint!! tittade igenom dina bilder, och vad himla snyggt allt är!! superfint kök:))

Kommentera här: