Plan B

 
 
Hej
 
Vad passar väl bättre än en sprillans ny bok nu när man är sjuk. Jag bet ihop och jobbade i helgen, men sen gick det inte mer, så igår var jag hos doktorn och fick penicillin utskrivet för min halsfluss. Jag har ju problem med min hals och får lätt halsfluss, men denna gången måste nog vara den värsta. Kan knappt svälja och skulle kunna sova i flera dygn känns det som.
 
Jag måste se helt hemsk ut för när jag lämnade Nelly på förskolan så kom en av fröknarna fram direkt och sa
- Jag tar henne så får mamma gå hem och vila.
 
 
Är du också sugen på lite läsning så har du chansen att vinna Plan B. Allt du behöver göra är att svara på frågan. Vilken mer titel har författaren skrivit?
 
Vinnaren dras om 1 vecka, lycka till!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Elli:

skriven

Boken om Joe! är med i tävling! : )

2 Tina:

skriven

Fördelarna med en kollaps. Hoppas att jag vinner boken Plan B.

Kommentera här: