Spakväll

Hejsan, hoppas er helg har varit bra. Fast riktigt än är den ju inte över. I Torsdags var jag och tjejerna själva hemma. T var i huvudstaden och hejade fram Djurgården.
Vi bestämde oss för att ha myskväll med Tacos och spa.
 
 
Ansiktsmask, fotbad och pedikyr stod på schemat. Har nu jättefina lilaglittriga tånaglar...
 
 
 
Mitt ♥
 
 
 
Fick hem en beställning från HM, köpte på mig lite nya vår/sommar toppar och en ny superskön pyjamas.
 
 
 
Nelly somnade vid 9 på kvällen, då tittade jag på den gamla klasikern Coktail. Sen gick tant och la sig vid 11 tiden. Nelly är ju alltid ledig på Fredagar och jag var oxå ledig, så ibland kör vi helgmys redan på Torsdagen (om ni undrar).
 
 
I Fredags hade jag och en kompis myskväll hemma. Vi skulle egentligen ha gått ut och ätit, men stället vi skulle till var fullbokat. Så vi var hemma, tjatade drack lite vin och kollade på ännu en film från förr. Jag lyckades somna till flera gånger under filmen och vi sa hejdå oförskämt tidigt.
Herregud, börjar jag bli tant. Kan inte hålla ögonen öppna efter kl 11 nuförtiden. Och vaknar redan vid 7 tiden, INNAN barnen. Det var samma visa igårkväll, redan vid 10 somnade jag!
 
Hursomhelst, idag ska vi åka på en utflykt. Vi tar med oss grillen, korv, marshmallows och lite annat gott. Ska se om vi kan hitta något fint ställe att bara vara på. Hoppas vädret är med oss.
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

det låter underbart att vakna tidigt, och SPA-kväll också! Jag är en smula avundsjuk :D

Kommentera här: