Vår altan

Hej på er!
Om man nu ska hitta nått att klaga på i värmen, så är det de där med sömnen. Våran övervåning blir som en bastu, vet inte om det har att göra med att vi har plåttak? Men jag klarar inte av att sova när det blir så varmt (lägg till att T snarkar med).
Så nu i helgen har jag bäddat till mig och Nelly i vardagsrummet, så mycket svalare. Och i värsta fall så har vi luftvärmepumpen i hallen som vi kan kyla ner med.
Är lite smått avis på T som ska iväg ikväll till Göteborg. Gissa vem han ska se!!
 
 
Knäppte av lite bilder på altanen igår när vi grillade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett glas Rose´ i väntan på maten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Parasollet får flytta runt lite så man slipper solen i ansiktet när man äter.
 
 
 
 
Serverades med olika såser, friterade pommes och en melonsallad.
 
Idag har vi solbadat hela dagen, men nu gick vi in en stund för att svalka av oss. Ikväll blir det Tacos med mina tjejer följt av en och annan film på luftmadrassen. Kommer somna som en stock =)
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
1 Jannice:

skriven

Tycker de e så gulligt att ni har små tjejkvällar. Själv har jag söner som mest vill leka med bilar. Du verkar va en jättegullig mamma.

2 Jannice:

skriven

Tycker de e så gulligt att ni har små tjejkvällar. Själv har jag söner som mest vill leka med bilar. Du verkar va en jättegullig mamma.

Svar: Åh det värmer ska du veta. Älskar att ha egentid med mina tjejer :)
Anna

3 Frida:

skriven

Vart kommer dom vita stora krukorna ifrån? :)

Svar: Hej dom finns på Ikea :)
Anna

4 Susanne:

skriven

Mysig altan.

Svar: Tack :)
Anna

Kommentera här: