Pyjamas och vinterkräksjuka

 
Det har blivit lite av en tradition att köpa nya pyjamaser till familjen varje Jul.Vid uppestittarkväll så åker dom på. Jag hittade denna fina till Nora hos Cubus.
 
 
 
 
Och denna till mig, oxå från Cubus.
I Lördags kom den..den vidriga vinterkräksjukan. Först var det Nora som började kräkas, sen Nelly och sen jag. Fy fasen säger jag bara vad det kommer fort.
Man känner sig helt kry när man går och lägger sig för att sedan vakna någon timme senare och må pyton.
Nu är iallafall det värsta över, för hur typiskt är det inte just nu när vi bara har en toalett.
Och dessutom folk här som renoverar där nere.
Ska visa er fler bilder från renoveringen när jag orkar masa mig ur sängen.
 
Ha en bra dag/Kram
 
1 Anonym:

skriven

Stackars er! Fasar för den tiden på året. Krya på er

2 Anonym:

skriven

Stackars er! Fasar för den tiden på året. Krya på er

Kommentera här: