Räkcoktail och Party

 
Hejsan
 
Igår började det igen, Mello. Som jag har längtat, ändrade tillochmed min arbetstid igår. Från 7 till 7 istället för 9 till 9. T hade förberett med en räkcoktail a la 80-tal.
Hur som helst så tycker jag att det va rätt låtar som gick direkt till final. Men hade Hasse ställt upp med den låten han uppträdde med, så hade han varit given.
Vad tycker ni?
 
 
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. Nelly var på kalas på förmiddagen, nästa Lördag ska hon själv ha lite kalas för sina vänner. Tänk att lillhönan fyller 8 år ♥
Temat för iår är pyjamasdisco. Som alltid hittade jag dom perfekta sakerna att pimpa med hos Partytajm.
Just det, kom precis på att jag måste göra en partylista med musik till festen.
 
 
 
Som sagt idag har vi tagit det chill. Jag tog en härlig promenad i snön och efter det ett lååångt bad med favoriterna från Rituals. Den fina lyktan till höger fick jag från min syster i födelsedagspresent.
 
 
 
 
 
Duschslangen har kommit upp.
 
 
 
 
Familjen förstår nog inte men har man väntat på ett badkar i så många år som jag. Då är det helt ok att bada 4-5 gånger på en vecka. Älskar det!!
 
 
Nu får jag sätta mig och knåpa ihop en låtlista, så det blir gjort. Har blivit grymt glömsk på sista tiden..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: