Love Tags

Hejsan
 
Kikar in för att visa er mitt nya armband från Jane Kønig.
Tycker det är så fint att det har första bokstaven, på dom tre personerna som betyder mest för mig ♥
 
 
 
Smyckena finns i Rodierat silver, Förgyllt silver, Strerling silver och Rosaförgyllt silver.
Man väljer själv vilket som passar, och man kan välja upp till 3 bokstäver på sitt armband.
 
 

Alla smyckena som Jane Kønig tillverkar är handgjorda och framställs av lokala material som horn, ben och läder i kombination med silver, guld och halvädelstenar och diamanter.

Mitt armband kom i en söt liten ask.
 
Lite om personen bakom /

Hennes smycken har använts vid talrika modevisningar och har presenterats i reportage och funnits med i tidskrifter och tidningar världen över.

Jane Kønig har belönats med Wonderful Copenhagens design-pris, Det gyldne Fingerbøl (den gyllene fingerborgen) och guldsmedernas Skt. Loyd-medalj.

Jane Kønig ser till att produktionen sker på förnuftiga och bärkraftiga villkor, både vad gäller guldsmedens förhållanden och det sätt som handelsrelationer förvaltas på.

Och det här gör mig varm, för det är så viktigt och borde vara helt självklart i dagens samhälle.

 

 
 
Love Tagsmyckena finns även att få som halskedja eller som ring.
 
 
 
Jag tycker om att hon blandar fritt mellan gamla, antika objekt som t.ex. rosor i korall, antika stenar och andra unika ting med moderna material och modern design.
 
 
Älskar sånna här personliga smycken får en betydelse för en själv, och det gör väl dom flesta.
Hur perfekt är inte ett sånt här smycke som present till någon man tycker om?
 
Önskar er en fin dag/Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Måste fråga om du blir sponsrad? 2 "reklam" inlägg... inget fel med det men undrade bara. Ha de gott!

2 Anonym:

skriven

Måste fråga om du blir sponsrad? 2 "reklam" inlägg... inget fel med det men undrade bara. Ha de gott!

Svar: Hejsan, helt ok att fråga. Ibland blir jag sponsrad, men kan ärligt säga att jag nog bara gjort ca 5 sådana inlägg sen jag började blogga. Det måste vara saker som jag kan stå för. Som tex värmefläkten som jag själv använder i hemmet. Ha en fin dag.
Anna

Kommentera här: