Jul & Nyår

Hejsan
Hoppas ni haft det bra över Jul & Nyår. Det säger bara svisch så är denna mysiga Decembermånad slut.
Iår så firade vi Julen hos min syster. Vi åkte dit kvällen innan och åt den traditionella ostbrickan till Bingon. Barnen fick sin lilla box med smått och gott i att roa sig med medans vi andra spelade.
 
Nyår spenderades med goda vänner och en Italiensk buffe ♥
När vi är så många som firar tillsammans så är det smidigt att beställa all maten.
 
Bara min äldsta som fattas på bild. Hon firade sitt Nyår med sina vänner och åt 3-rätters.
 
 
 
 
Jag och Peter Lemarc ♥
När jag hörde att han skulle komma till Jkp så var det bara att kasta sig in i bilen. Tror nog man kan se hur nervös jag är på bilden!
 
 
Igår kom vårt badkar, så snart ska ni få se hur det nya badrummet blev.
 
 
Kram på er/Anna

Kommentera här: