Polen

Hejsan
Igår kom vi hem från en vecka i Polen. Även denna gången var vi många på vår resa, hela 17st var vi som for.
Helt underbart, 5 glada familjer!!
 
 
Denna gången lämnade jag jättekameran hemma, så det blir bara mobilbilder.
En väldigt nöjd Nelly ser ni på biden.
 
 
Det finns verkligen allt på standen. Restauranger, barer, hoppgrejer plus att dom hela tiden går runt och säljer pannkakor, majsgolvar, glass mm.
Extra plus är att det finns badvakter överallt längst hela stranden.
 
 
 
 La upp denna bilden på min Instagram, trodde jag. Några minuter senare insåg jag att dottern loggat in sig på sin Instagram på min telefon. Phuu fick radera fort och göra om.
 
 
Det blev ju självklart en del shopping med, både på köpcentrum och..
 
 
På markander.
 
 
 
 
 
Vi har fullkomligt frossat i god mat. Även om jag inte tagit en enda bild med själva maten, den åts upp av alla med en väldig fart. Glupska, hungriga familjer.
 
 
Jag i mitten och två fina vänner jämte ♥
 
 
 
 
Stora glassar
 
 
 
 
 
Dom hade ett spa på hotellet som vi lånade en dag när det var lite sämre väder.
 
 
 
Isdusch och relax efter bastu och bad.
 
 
Japp, varje morgon var det ett gäng hurtiga som körde morgonpass ( hade en tränare med oss i gänget).
Mina träningskläder blev dock inte använda en endaste gång (skäms på mig).
 
 
Kommer sakna det här.
 
Idag har jag tvättat heeela dagen. 4 stora resväskor med kläder = mycket tvätt.
Men som belöning har jag laddat hem två nya avsnitt med Ernst som jag ska se ikväll med skaldjur och ett glas vitt =)
 
 
 
Ni är en del som undrat om jag har slutat att blogga. Kan bara svara att tanken inte har varit det. MEN det har varit så sjukt mycket annat som har kommit ivägen. Bara det att jag bytt arbete en gång OCH ska göra det nu igen nu i Augusti. Trivdes på det första jag var på, men tror jag kommer trivas bättre på det andra, plus att det är så mycket bättre tider. Mer om det senare.
 
 
Hoppas ni har en fin semester, även om det har varit sämsta vädret ever. Här hemma iallafall, det var 6 grader inatt när vi kom hem. Vad hände med att sitta ute hela kvällarna långt in på småtimmarna. Brrrr.
 
 
Kram Anna
 
 

Kommentera här: