God Morgon

God morgon
 
Jag håller på att ändra om här hemma lite. Vet inte om det bara är jag, eller blir ni med sugna på att göra om lite när våren är på intåg?
 
 
Hyllisen från Ikea får stå här lite så får jag lura på det.
 
 
 
Häromdagen blev det en smarrig Cesarsallad till middag. Min absoluta favoritsallad!!
Förra helgen blev det premiär för grillen. Åhh vilket härligt väder vi hade, satt ute hela dagen på altanen och bara njöt av solens strålar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nya skinnjackan från chiquelle åkte på.
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och kicka igång dagen. Nelly har haft en kompis här inatt för 1a gången. Har gått hur bra som helst. Man blir lite nervös och undrar om dom vågar sova över, men det var inga som helst problem. Sen ska Nelly iväg och träna drill inför en stor konsert som dom ska ha i April. Och då mina vänner ska jag passa på att ta en långpromenad.
Sååå skönt!
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
 
1 JUNITJEJ:

skriven

Snygg skinnjacka!

2 Anonym:

skriven

Åh salladen såg jättegod ut! Får man be om receptet? 😋

3 Mie Evnice:

skriven

Vad mysigt att grilla!

4 Gülay:

skriven

Hejsan
Undrar hur det är med er? Du har inte bloggat sen mars.

Kommentera här: