Solsken och tö

                                                               Hej!

Vilket underbart väder vi har haft idag.11+ och strålande sol.Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta på Basso kopplet och ge mig ut på promenad.Efter det så satt jag länge i solen på altanen och bara njöt.Som jag har saknat solljuset,känner mig genast mycket gladare och piggare.
 
 
 
 
Det blev en promenix i skogen.
 
 
Efter det så gjorde jag Nellys favoritsoppa med kräftor.Receptet hittar du här.Sedan har jag börjat på med projekt sovrum.Väggarna har spacklats och slipats,och idag så målade jag på första lagret med vit färg.Jag kommer nog att få måla ett antal gånger för att få bort den svarta färgen.Jag som trodde att jag skulle kunna behålla den svart vit randiga väggen som Nora hade tidigare...trivs inte alls med den.Så nu ska det bli något helt annat på den väggen :)
 
Vi håller tummarna för fint väder imorgon oxå va!!?
 
Ha det fint
 
Kram

Kommentera här: