Vitt vitt vitt

                                                                    Hej!

Jag är nyss hemkommen efter en tur till Ikea och Granit.Det blev lite smått och gott i andra butiker oxå,som nya vårjackor och kläder till barnen.Till mig själv hittade jag ingen,det verkar som alla har samma storlek nuförtiden.Min är nästan alltid slut.Kanske kan jag hitta en på nätet istället?Tur att man kan handla där ;)
 
 
 
Älskade Hampen på golvet igen.Jag gjorde ju ett tappert försök med en annan matta.
 
 
 
 
Köpte på mig fler av Granits små betongljuslyktor.
 
 
 
 
Måste nästan vara det mest praktiska bordet som finns när man har barn.Allt som spills stannar på bordet.Ja,det var bara ett av mina sätt att övertala T till att vi verkligen behövde det.Men det stämmer iallafall :)
 
 
 
 
 
Nelly går omkring och muttrar tjurigt här hemma.Allt är bara vitt vitt vitt.Inget är ju rosa och lila.Nä så är det ju.Men hon får ju själv välja sina egna färger i sitt rum så då borde ju mamma få välja här.Eller hur?
 
 
Nu ska jag duscha och hoppa i myskläderna.Senare blir det Fångarna på fortet och en film.Imorgon hoppas jag på fint väder (regn idag)  för då ska jag plantera lite och fortsätta med altanen.Möblerna är uppe,så då tror T att det är klart.Ack så fel han har..
 
 
Ha det fint
 
Kram
1 NJ:

skriven

Hej!! Du har det så fint! Måste bara fråga vart bordet kommer ifrån? Tack för en toppen blogg!

Svar: Hej och tack så mycket.Bordet är från Europamöbler men Ilva på nätet har likadana :)
Anna

Kommentera här: