Mera vimplar

 
                                                                     Hej!

För ett tag sedan så fick jag äntligen tag på ett par vimplar som jag spanat in länge.Dom verkar vara slutsålda på många ställen,så jag blev riktigt glad när jag fick tag i en.Vimplen är hur lång som helst,så jag delade av den lite.Resten är perfekt att hänga upp när barnen har kalas.
 
 
 
Tycker att det piggade upp på den vita väggen.Nelly har en vimpel redan som hänger i taket,men man kan nog inte ha för mycket vimplar i ett barnrum.
 
På tal om Nelly så hua vilket humör hon är på.Tror det är en blandning av trots och sjukdom.Jag hoppas innerligt att det går över snart så att vi får tillbaka våran goa tjej.För detta frestar verkligen på tålamodet.
 
Andas djuupt!!

Ha en fin kväll,nu ska jag hälla upp ett varmt bad till mitt lilla monster ♥
 
Kram
 
 
1 Terese :

skriven

Hej. Jag sitter och googlar runt efter flaggvimplar och såg dessa fina.
Vart har du köpt dem någonstans? 😊

Kommentera här: