Morsdag

 
 
 
                                                                    Hej
 
 
 
 

Grattis till er alla mammor där ute.Min morgon började med en låång sovmorgon, så skönt att sova ut.Särskilt när jag inte kunde sova alls inatt.Så sjukt varmt på våran övervåning.Nu är det bättre ikväll,jag har bytt ut dom varma duntäckena till tunna sommartäcken och vädrat ur så det blev korsdrag.Inatt ska jag sova gott och svalt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi började dagen med att åka och rösta (viktigt).Sen hade vi en mysig dag i Nässjös lekpark som vi brukar åka till.Ser ni svanäggen förresten?Blev en dålig bild.Efter det så fick jag välja var vi skulle äta ute någonstans.Kände inte riktigt att jag var så restaurangsugen så det fick bli en Söndagspizza.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndagspizza med ganska mycket sås :O
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina älsklingar bjöd på en god tårta till kvällen.Blir så varm i kroppen när man hör dom fixa och dona i köket.Sen har vi kapat ner en av hyllorna jag visade igår.Så nu ska jag bara piffa lite så får ni se sen hur det blir.Nu ska jag kika vidare på valvakan sen ska jag sova gott i ett svalt sovrum ♥
 
 
 
 
Ha en fin kväll/Kram

Kommentera här: