Back to school

Jahopp då har stora dagen kommit. Nora börjar högstadiet och Nelly Förskoleklass, det här känns så ovant!! Jag är helt för mig själv några timmar, vad ska man göra med all denna ensamtid? Hrmm inga problem eller hur, städa, laga mat och varför inte shoppa lite innan jobbet kallar. Gymnastikhallen som Nellys skola kommer vara i håller på och byggs, men är inte helt färdig än. Vet inte riktigt när den blir klar men passade ändå på att köpa lite gympakläder till henne och ja lite andra kläder fick också följa med.
Kläderna hittade jag på Kappahl och Lindex om någon undrar.
 
Känns så nervöst det här, nästan som att det är jag som börjar skolan på nytt. Tror det kan vara lite ångest också att lilla tjejen helt plötsligt blivit så pass stor. Inga mera "Dagisbarn" här inte.
 
Som ni kanske har märkt så besöker jag bloggen mindre och mindre. Har helt tappat inspirationen, men jag hoppas verkligen att den snart ska komma tillbaka. Det är ju lite som min lilla dagbok, fast offentlig då :)
 
Önskar er en fin dag/Anna

Kommentera här: