Julgranen

Hallå i stugorna. Antar att ni liksom jag håller på att förbereda inför julen. Visar några bilder sen i Söndags. Vi körde lite Fredagsmys då istället, för jag jobbade både på Fredagen och Lördagen. Tjejerna pyntade ett varsitt pepparkakshus. Nelly pillade med sitt i 3 timmar!!
 
 
Är det Fredagsmys så är det Tacos som gäller.
 
 
 
 
Sen hittade jag nått mystiskt på baksidan. En gran som någon smygit in med på natten. Vi vet fotfarande inte vem som har ställt den där. Jag ville egentligen inte ha en riktig, för plastgranen var ju redan klädd. Men nu när någon ändå har gett oss den så tyckte jag det var synd att bara slänga den.
 
 
 
Sagt och gjort, plastgranen åkte ut i förrådet igen och den riktiga granen är klädd. Måste säga att det är mycket mysigare med en riktig gran.
 
Igår var vi på A6 i Jönköping och handlade dom allra sista klapparna. Så skönt att ha det gjort. Hur går det för er, börjar ni bli klara? Ikväll blir det Ernst och ett glas vin, jag är ju ledig så det tänker jag unna mig.
Älskar Ernst ♥
 
Ha en fin dag/Kram
1 Marit:

skriven

Så mysigt med en riktig gran och vad spännande att någon lämnat den i er trädgård :) I år står vi över julklapparna, vi valde att hjälpa en ensamstående mamma med två barn som inte har råd att ge sina barn en jul. Lite julklappar, mat och godis :)

Svar: Åhh så fint av er ♥
Anna

Kommentera här: