Kök Del 3

Hej
 
 Har ni haft en fin helg? Ni som följer mig på Instagram vet ju redan lite om min helg. I Fredags var vi några från jobbet som träffades och åt gott ute. Lördagen tillbringade vi med svärmor och hennes sambo, vi grillade och tittade på när Måns kammade hem hela skiten. Det blev ju en riktig rysare.
 
 
Min kaffebryggare har kommit och jag är så nöjd. Nu står brödrosten och blendern i samma märke på listan. Hmm är det inte Morsdag på Söndag?
 
 
 
Vi har kommit så här långt i rivningen nu. Mer kan vi inte riva innan järnbalkarna har kommit.
 
 
 
 
Det blir så himla bra det här. Bort med den mörka trappen som har varit så inbyggd. Det blir mycket ljusare såhär. Panelen däremot...det blir ju lite extra jobb om vi ska sätta gips hela vägen upp i trappen med. Tanken har faktiskt slagit mig om man kan måla den väggen med Kalklitir. Antingen så kommer det se jättekonstigt ut, eller så kan det bli jättehäftigt.
 
 
 
 
 
Bild tagen från trappen. Man kan se köket hallen och vardagsrummet nu. I like!
 
 
Idag är jag hemma och vabbar, händer sällan. Men T har ont så jag tar hand om Nelly idag. Har ni några tips på smidiga maträtter så tar jag hemskt gärna emot tips. Det är liksom pulvermos, köttbullar,makaroner, falukorv som gäller här, ja när det inte går att grilla då förstås.
 
 

Ha en fin dag/Kram
 
 
 
 
1 Madeleine:

skriven

Vilken snygg kaffebryggare :)

Madeleine

Svar: Är jättenöjd med den :)
Anna

Kommentera här: