1a Advent

1a ljuset är tänt.
 
 
Bjuder på lite bilder sen igår. Vi åkte ut till en mysig gård strax utanför Vetlanda. Ni vet en sån där mysig gård som man bara vill flytta in i. Dom har en massa små söta djur och hus på gården. Men även ett cafe, småbutiker och köttförsäljning.
 
 
Kanske en ny tradition? Jag har pysslat ihop en liten Night before Xmas box till mina tjejer. Ni vet, en sån dom kommer få till Uppesittarkväll. Boxen hittade jag på Lagerhause, men det finns ju lite överallt.
 
 
Lite av sakerna i boxen, ska bara hitta nått juligt litet nattlinne till Nelly och lite mera julgodis till kvällen. Noras pyjamas och tofflor kommer från Cubus. Pyjamasen var så söt så jag var tvungen att köpa mig en jag med. Synd bara att inte samma fanns i Nellys storlek. Hela familjen i samma :)
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
 
 
 
1 mammatillmirakel.blogg.se:

skriven

Oj! Tokälskar den här idén!!! Vad mysigt!

2 Emma:

skriven

Åh vilken fantastisk ide. Lite roligare än själva julklappen då. Vart kommer adventsljusen ifrån?:D

3 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

skriven

Åh vad fint ni har!

4 Gülay:

skriven

Men nu vet ju dina töser vad de kommer att få-:)

5 Nathalie:

skriven

Hej Anna, Jag hamnade på din blogg när jag sökte på Retrofurnish, såg att du hade handlat där och tänkte fråga dig om allt funkar bra att beställa därifrån? Är så osäker om man vågar beställa.
Är det bra kvalite på möblerna? Inga problem med betalning?

Tacksam för svar! :)

Svar: Jag är jättenöjd med mina stolar, och betalningen gick bra. Men leveranstiden.. väntade i 4 månader.
Anna

6 Tove Lindgren:

skriven

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera här: