Ledig vecka

Hallå där ute. Här är det en mycket sliten bloggerska bakom datorn. Efter att ha jobbat kväll hela veckan så jobbade jag ett 12 timmarspass på Lördagen. Sen skulle jag ha varit ledig, men jobbade över 12 timmar till på Söndagen. Det gick hur bra som helst, men idag kom tröttheten som ett brev på posten.
Har varit ute och försökt piggna till, vi kickade igång grillen till middag.
 
 
 
Blev inte direkt piggare efter maten. Var så trött så jag sov middag som ett litet barn.
Sen äter man ju alltid lite för mycket när det är gott.
 
 
 
 
Imorgon är en ny dag och då måste jag ju ha piggnat till. Ska sticka iväg en snabbis till "tantgrillen" efter att jag har lämnat Nelly i skolan.Har inte solat på flera år, och täcker alltid över ansiktet. Jag vet ju att det inte är bra att grilla sig. Men en 10min kan väl inte skada så mycket?
Känner mig vit som ett lakan just nu. Så vit så jag inte ens vågar åka till badhuset.
 
Sen ska Nelly åka och klippa sig, min frisör hade bara en tid. Attans också, jag får boka en annan dag till mig när hon hinner.
Imorgon blir det köttfärslimpa till middag (kan bli matkoma då med).
 
 
Kram på er/Anna
 
 
 
 

Kommentera här: