Stockholm

I Tisdags åkte vi och våra vänner på en tvådagars semester till Stockholm. Är faktiskt första gången som vi åker dit. Tycker vi hann med mycket på våra två dagar där. Vi bodde på hotell Ariande  som ligger på Gärdet.
Efter att vi chekat in tog vi tunnelbanan in till stan och käkade på Vapiano.
 
 
Vi strosade runt i Gammla stan.
 
 
Min fina familj och våra fina vänner.
 
 
Middag på Fridays i Kungsträdgården. Jisses så goda burgare dom bjöd på.
 
 
 
På Onsdagseftermiddagen delade vi på oss. Våra vänner hade biljetter till en fotbollsmatch och vi tog båten över till Gröna lund.
 
Japp vi kammade hem en vinst. Måste nog vara första gången vi gör det.
Gröna lund var så mycket mysigare än vad jag kunnat föreställa mig. Hit kommer vi att återvända.
 
 
Innan  vi körde hemåt på Torsdagen stannade vi på Mall of Scandinavia. Hittade lite allt möjligt bla en ny matta till Nellys rum på Hm Home.
 
 
Igår hade Nelly och jag mysdag och gick på bio.
 
 
Avslutade kvällen med lite grillad Flankstek och sötpotatis.
 
 
Är det fler än jag som tycker det börjar kännas som höst? Håller på att tömma ur poolen då jag inte tror det blir så mycket mer badande. Och imorgon börjar jag jobba igen. Att semestern alltid ska gå så fort!!
 
Ha en fin dag/Kram
 
 

Kommentera här: