Mellokväll och lite arg

Man kan knappt tro att jag lever längre, men det gör jag. Har "bara" varit sjuk i någon vecka nu. I Onsdags fick jag nog och släpade mig till doktorn. Hade så grymt ont i både öra och hals på vänstersidan av ansiktet så jag kunde inte ens svälja. Fick ett supernässpray utskrivet och idag mår jag äntligen bättre igen.
Det är en sak som stör mig, MYCKET. Och det är att nästan samtliga vuxna tycker att det är fel när man skickar sina sjuka barn till skola/förskola sjuka. MEN det är helt ok att själva stå på sitt arbete och nysa, hosta lungorna ur sig och smitta ner andra. Jag är personligen aptrött på att bli nersmittad av dessa personer.Är ni sjuka så var hemma!!
Lovar att kalasbilder kommer snart, men min dator är just nu på reperation och Ts kan jag inte med riktigt.
 
 
 
Bjuder på Instagrambilder så länge. Idag fick Nora min lilla fjortis bestämma maten. Det blev kycklingburgare, ni vet dom från Max som finns att köpa i butik. Bara att fritera så smidigt. Själv skippade jag brödet och pommesen, för nu ska buken bort.
Har varit så duktig ( tycker jag själv) och börjat träna varje Fredag. Tyvärr så blev det inget igår när jag var dålig. Men det är så kul att ha kommit igång igen, varför slutade jag?
 
 
Nästa Fredag är det på att igen :)
 
 
 

Deltävling 3: Norrköping 20/2 2016

Oscar Zia – Human
Låtskrivare: Oscar Zia, Victor Thell, Maria Smith

SaRaha – Kizunguzungu
Låtskrivare: Anderz Wrethov, Sara ”SaRaha” Larsson, Arash Labaf

After Dark – Kom ut som en stjärna
Låtskrivare: Sven-Inge Sjöberg, Lennart Wastesson, Larry Forsberg, Lina Eriksson, Kent Olsson, Calle Kindbom

Lisa Ajax – My Heart Wants Me Dead
Låtskrivare: Linnea Deb, Joy Deb, Anton Hård af Segerstad, Nikki Flores, Sara Forsberg

Boris René – Put Your Love on Me
Låtskrivare: Boris René, Tobias Lundgren, Tim Larsson

SMILO – Weight of the World
Låtskrivare: Arvid Ångström, Dennis Babic, Oscar Berglund Juhola, Anton Göransson, Robin Danielsson

Swingfly feat. Helena Gutarra – You Carved Your Name
Låtskrivare: Jocke Åhlund, Andreas Kleerup

 

Har laddat upp med grönsaker och dipp till mig. Choklad och annat gott till dom små.

Nu Kööör Vi!!

 

Ha en fin kväll/Kram

1 Susanne:

skriven

Tassar in önskar dig en fortsatt trevlig lördag.

2 Jannice:

skriven

Va skönt att du mår bättre :) ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentera här: