High Chaparall och betong

Sådär nu har min frivecka börjat och skolan har dragit igång för barnen. Har börjat byta ut mina gammla växter i fönstrena som såg förfärliga ut. Dom har liksom blivit brända om ni förstår hur jag menar. Två fina High Chaparall kaktusar fick följa med, men nu ångrar jag att jag inte köpte ytterligare två till. Jag älskar den nya kaktustrenden och tänk så mycket ett rum kan ändras med bara lite växter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra veckans fynd från Karlssons 149kr för betonglampan. I like!
 
 
 
Kom på att jag har helt glömt att visa min fina julklapp från T. Nu ska det pressas citroner och lime ♥
 
 
 
Måste skynda att hämta lillskrutta i skolan nu. Idag får det bli en smidig pastarätt, recept kommer senare. Bönpasta för min del, jag råkade nämligen ställa mig på vågen så här efter jul. Jag visste att det var illa, men inte så här illa. Kanske får bli en promenad sen också...
 
 
Kram Anna
 
1 Jannice:

skriven

Supersnyggt ☺️👍🏻

Kommentera här: