Betakaroten

Nu när det bara är några dagar kvar tills vi reser har jag börjat knapra Betakaroten igen. En sak har dom verkligen hjälpt mig med och det är att få bort mina pigmentfläckar i ansiktet.
Efter att jag fick Nelly och låg i solen en stund när hon sov middag, gick jag in på toaletten. Det var ingen vacker syn ska jag säga. Jag hade en stor mörk mustach och fläckar i hela pannan
Hade ju blivit varnad att inte sola när man ammar och har en massa hormoner i kroppen. Men lyssnade inte riktigt då jag aldrig bränt mig eller nått.
Nu vet jag ju inte om det säkert är dessa tabletter jag äter på sommrarna som hjälpt.
Men eftersom det har blivit så mycket bättre så tänker jag fortsätta att knapra dom.
Mer om Betakaroten finns att läsa i detta inlägget - HÄR
 
Snart dags att lämna hemmet och åka iväg på några timmars jobb.
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

jag har precis köpt betakaroten :)

2 Jannice:

skriven

Sen blir man superbrun av betakaroten 😊

3 Fru Blomma:

skriven

Betakaroten ska jag köpa och börja äta. Det blir nog bra att börja i tid innan vi åker utomlands.

4 Inez:

skriven

Wow, så himla fint ni har det! :)

5 Regina:

skriven

Du har så fint hem💕
Vart har du köpt det runda bordet?😊

6 Susanne:

skriven

Spännande, ska skrivas upp på inköpslistan

7 Gülay:

skriven

Trevlig semester

Kommentera här: