Ljuvliga frivecka

Här hemma njuter jag till fullo. Jag är ledig denna vecka, och vädret kan inte bli bättre. Börjar morgonen med att lämna Nelly i skolan. Efter det tar jag en långpromenad, älskar att gå vid vattnet.
 
 
När jag kommer hem äter jag frukost och sen lägger jag mig och degar i poolen. Hur skönt!!
 
 
Poolen är verkligen bästa köpet ever för oss som inte gillar att trängas på stranden vid en insjö.
 
 
Igår satte jag i lite nytt sommarhår från Rapunzel. Jag kör på tejp, tycker det är smidigt och skonsamt för håret.
 
 
 
 
 
Kom på att jag inte visat er senaste bilden på Nelly för Karlssons. Allt på bilden finns att köpa hos Karlssons.
Min lilla modell ♥
 
 
Idag ska vi ta tag i det där med kläder till skolavslutningen. Är så skönt när man har det färdigt. Men tillsdess njuter jag en stund i poolen.
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
1 Gülay:

skriven

Jätte fin bild på Nelly,hon ser överlyclig ut att ha alla rosa nyanser omkring sig. Inte bara svart/vitt och grått;) Jag skojar hoppas du inte tar illa upp. Här på västkusten är det så varmmmt,värre varmara lär det bli imorn pust.

Svar: Nä då ingen fara :) Åhh Västkusten, blir allt lite avis. Kram
Anna

Kommentera här: