Nellys rum

Sådär, knäppte lite nya bilder på Nellys rum. Så skönt när det är utrensat och nystädat.
 
 
 
Kurasängen hänger med än och hennes lilla kök. Sen när hon tröttnat så blir det nog en vanlig säng och ett litet skrivbord där köket är nu.
 
 
 
 
 
 
Jag ska snart ge mig iväg på ett möte, sen blir det jobb för min del. Dom här förmiddagarna nu fram till Midsommar kommer mest bestå av tvättning och packning inför resan. Som tur är så är jag ledig på Torsdag, då kan jag fixa med allt det sista innan vi åker. Vi lämnar Vetlanda kl 11 på Midsommar så har vi god tid på oss upp till Landvetter.
 
 
 
 
Vädret ser ju lovande ut i Bulgarien ♥
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
1 Jannice:

skriven

hoppas ni får en härlig resa 😊

2 Emma:

skriven

Vilket fantastiskt rum!

3 JUNITJEJ:

skriven

Så fint rum!

4 Pia:

skriven

Åh, så himla fint! :)
Hoppas ni får en riktigt härlig resa!

5 Therese:

skriven

Vilket fint rum verkligen!

6 Cassandra Haraldsson:

skriven

Superfint rum!

7 Zyllah:

skriven

Väldigt fint och stilrent rum. Jag kan inte längta mer tills jag kan flytta hemifrån och inreda, speciellt inte när jag ser härliga bilder från olika rum.

8 fruborgenvik.se:

skriven

Fint rum!

9 Sharon:

skriven

Så mysigt!Diggar tapeten (om det ens är en tapet?)


Svar: Japp det är en tapet :)
Anna

Kommentera här: