Kosta Boda Art Hotel

Dom som följer mig på Instagram har redan fått se vad jag har gjort i helgen. Glömde tyvärr kortet till min kamera!! Men bjuder på Instagrambilder istället.
En vän till mig fyller snart 40år, så i Lördagsförmiddag åkte 5 glada tjejer hem och "kidnappade" henne.
 
 
Vi hade planerat det hela länge, och om hon blev chokad! Hon var på väg till Ikea med familjen, men hamnade på Kosta spa.
 
 
 
När vi kom fram åt vi en helt magiskt buffelunch med allt man kan önska sig.
 
 
 
Ombytt och på väg på Spat.
 
 
 Glada tjejer ♥
 
 
 
Vilken tur vi hade med vädret sen. Solen sken och vi kunde utnyttja både inne och utepoolerna. Födelsedagsbarnet fick även njuta av en 50min helkroppsmassage.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade en liten minipool som vi njöt av.
 
 
 
På kvällen åt vi en 4-rätters. Efterrätt som jag inte annars gillar, slukades. Kolasås, sorbe och inlagd rabarber. Den va både frisk, söt och syrlig. Kommer drömma om den.
 
 
Kvällen avslutades i Glasbaren, med Eurovision på storbildtv.
 
 
 
 
 
 
Bara syster som fattades på bilden.
 
 
 
Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som denna helgen. Tror nästan hela Kosta hörde oss. Detta måste vi göra om. Hmm näst på tur att fylla 40år är min storasyster...
 
Ha en fin dag/Kram

 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Din länk till instagram länkar till en annan person.

Svar: Hmm upptäckte det, min dotter hade bytt mitt instanamn. Men nu ska det vara rätt :)
Anna

Kommentera här: